one two freddy comes for you

three four better lock your door , five six get a cruisifx


Jadå jadå sitter nu hemma slevat i mig en stor tallrik grört , hungrig som fan resulterade jag i sen att jag inte ätit ågot på hela dagen så kanske inte var så konstigt kan jag tänka mig , förstår bara inte varför jag börjar blivit sugen på gröt som fan nuförtiden , och sen nyss hade jag en annanas period? , heh ja underligt det här.. massa konstiga saker jag annars inte brukar sukta efter, kom hem för en stund sen , först jobbade jag på claras gick riktigt bra  faktist var väl lite nervöst , men alla var kanontrevliga.  men var väldigt lugnt idag så fick gå tidigare, for hem gjorde mig klar och så ringde mats , daniel & tomas och tyckte jag skulle vandra bort till dom , så gjorde jag det , så ringde lukas och tyckte jag skulle med på bowlingen i rättvik , vilket jag hade planer på tidigare , men sen var jag inte så sugen för hade inte gjort mig krogsnygg och orkade inte gå hem och svinga om , så satt borta där istället och lyssna på musik och planera om morgondagen , vilket resulterade i att imorn bär det av till krångdalen , jag daniel , tomas , mats ,&  jacob sen är micke där uppe som vi ska möta upp , dricka lite mintu och pilsner , så har nyss vart & lastat skotern nu innan jag kom hem:) 

lär försöka få tag på fredrik imorn med och kolla lite med hyran och så att jag eventuellt får ta lägenheten nu så fort som möjligt där , lite tveksam till sandra hon kan inte riktigt bestämma sig och jag lär ha svar nu eller hitta någon annan som vill hyra med mig , för själv har jag inte råd , frågan är bara vem är den här personen som kan tänkas göra det ?


går faktist bara bättre och bättre , den/det är inte sådär drygt mycket i tankarna längre
men vet då att vissa sätt inte funkar för att få bort det, saknar det där speciella jag trodde på.
var en underbar känsla. & mest saknar jag nog bara kontakten och prata med denna.
gillar ju denna på alla sätt och vis och har kul med och känner/kännde mig så trygg och
avslappnad med den, och sen den där pirrande och underbara känslan som dök upp varje
gång den kom i närheten  som gjorde mig blyg är något jag inte vart med om förut,
heh ja gillar den skarpt , och hoppas vi kan ha kul tillsammans ändå trots vad som sker.
ja var ngt speciellt där men vad?
jadu bra fråga ?

sitter nu och drömmer iväg mig på blocket som alltid , usch vad jag vill ha en egen bil till sommaren att glida runt i , men håller på och smider lite planer och luskar lite , kanske kanske det kan gå ;)..
 

living the dream , living the dream.





nej nu ska jag ta & krypa ner i min ensamma säng och invänta en bättre dag med nya tag
och massa skoj i snön , nu skulle man haft en mysig kille att lägga sig med och ligga och pilla
i håret och på ryggen , och bara få hålla om varandra , hatar att sova själv.
vill ha någon att tycka om och göra allt för , och känna att det är uppskattat,
kanske är felet jag vill det för mkt , får sluta tänka på det och leva loppan nu.
snart dags för sommar , & sverige runt , har väl inte tid med någon då heller ,
om denna inte skulle vara likasinnad och lika intresserad av det som jag gillar,.;)



ähh skit i karlar när det finns såna här vettiga saker att lägga energi på och drömma om ;)
ge mig ge mig ge mig ge mig ..............




nej nu ska jag ta och tvätta av krigsmålningen och hoppa i säng
för kl 08.30 står daniel här utanför mig och räknar med att jag ska vara
klar :)

så drömm sött gott folk.
god natt.


so long suckers
xoxo sofie


.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0