søndag

jaha då har en till dag gått här nyss pratat en sväng med fred som vanligt om allt och inget ,
han skulle nog försöka dyka upp här i veckan för en natt eller 2 och hälsa på om det inte vart
så att han hitta någon skoter, då skulle han åka isf.
haft en rejält tråkigt dag här hemma , fast mått mycket bättre idag inte spytt något , men hostan
har vart dryg och min coccilana är slut , suck enda skiten som funkar mot hostan.
har bara legat hela dagen sovit och städat , diskat & tvättat lite så duktig har jag vart.
kikat på en massa filmer , "fear and loathing in las vegas" 2 gr , kung film det där alltså
en film som man antingen älskar eller hatar , tänkte se den med maja och se vad hon tycker.
vart över till maja när hon kom hem från jobbet på en liten kvällsfika med och hörde om gårdagens
bravader , dom hade haft riktigt kul iaf , synd att jag missa men blir fler gånger i veckan säkert
som jag kan ta igen mig på ,heh bestämt mig nu sista vändan att jag ska ha så kul jag kan med
alla här , sen innan alla beger sig hem till sina ställen i sverige när säsongen är slut,
känns konstigt att flytta hem helt igen till det gammla vanliga faktist på något sätt
skönt men ändå inte , svårt att förklara , ?... för mot all förmodan har jag haft en bra tid
här i norge med , hade inte jobbet vart så pissigt som det vart så hade det vart garaneterat
bland den bästa jag vart med om , sen hade jag ju ett tag ja bara ville härifrån för att spendera
tid med en person , vilket inte är så längre , så nu känns det inte så drygt att vara här längre
om jag ska vara ärlig , men som sagt att vara här i sommar finns inte då inte alla sköna människor
inte kommer befinna sig här.. vem vet kanske blir en säsong till visar sig tills nästa år
nu tar jag dagarna som dom kommer bara och inte planerar framåt så mycket. är sommaren som jag har
att vänta nu ..
pratat med brorsan om skotern till påsken gav han førslaget om  5000 i handen på
honom till självrisken ifall ngt skulle hända och han skulle tänka på det så får hoppas att
han går med på det ,
brors operation gick jättebra iaf , glömt att uppdatera er om det , han är uppe på benen och
härjar som vanligt hoppas bara han sköter det nu så kommer han rasa i vikt kul för honom.
även rickhards operation hade gått bra , skönt vännen :)

imorn ska vi bowla en hel liga på kvällen på hotellet med , jag linn maja emmie nathalie oscar peter
mm tror vi var 12 pers så blir någon afterwork öl och bowling skoj skoj , tänkte höra med johan
och bambi eller ngt kanske om dom vill med ochså: )





börjar fundera på om en viss person kanske är sur på mig här , kanske blitt något missförstånd.
hoppas inte det iaf , isf lär ta ett snack med en annan.. fick reda på något med som ja helt missatt.
känns riktigt konstigt , och att jag inte fått reda på det försen nU? jaja tråkigt .




heh jo fick reda på i torsdags med , att en som jobbar i köket är en gammal torped
går från torped till att jobba i disken med oss lite halvsjukt , men coolt ,
han ser ju ut som en sån med , trevlig är han iaf , kanske inte ska bli osams med han
haha ;)




ja nu har jag iaf tagit mig i kragen och lagt upp alla kort på bordet , och fått allt mitt sagt
och så känns som en stor lättnad faktist ,kan inte bli något missförstånd nu.
 och skulle få lite förklarat för mig imorgon.
hoppas att han har något bra att säga och så allt är utrett på ett bra sätt.
litehalvnervös men ändå inte , vill bara veta hur situationen ligger till så man
kan skita i det som vart & sen avsluta detta ...


nej nu ska ja lägga mig och kolla på hundtricket eller den där mary tänkte jag
och försöka sova lite jobb imorn , trött på att vara hemma nu blir så uttråkad
av att sitta här ute själv utan varken internet eller tv , har nog sett minst
12 filmer nu på 2 dagar , boooring.

nej godnatt ladies and gentlemens





vi lever i en sjukt förvirrad värld , det vet ni va ?
vad ska man göra här i livet finns miljoner vägar man kan
gå undrar när man hittar sin väg här i livet ?





so long suckers
xoxo sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0