you cant trust anybody , not even yourself.

yes.

ja sitter nu hemma har fördrivit större delen av den här dagen framför datorn än så länge fått lite vettigt gjort iaf.
skrivit om & förbättrat mit CV lite , och skickat runt på lite jobb & även ringt på ett par , ska ner idag till noret på picasso för dom behövde någon i kassan där och severing så dom ville att jag skulle kolla in idag och prata lite med dom , kommer ju vara deltid , om de skulle bli så att jag får nå jobb där , men något att börja med iaf .. ja visar sig , ska lämna in lite CV:n idag på andra ställen med :) , ska väl snart bege mig in i dushen och göra mig klar tills mamma kommer hem från jobbet så ska vi åka ner och fika jag hon och sandra på kaffestugan och äta en sallad , mums , ska in på T.O.K.A och se hur långt jag har kvar på mitt år där , har inte råd att betalala 500 kr i månaden för ett gym som jag inte går och tränar på längre nu när jag vart i norge och så , får bli sen när jag fått mer stadig ekonomi och vet exakt hur framtiden ser ut ett tag framöver , tills dess får jag röra mitt arsle med promenader & liknande , skulle igentligen ha fortsatt min tatuering idag kl 17. 00 men magnus skrev att han skulle bort så fick ta det en annan dag , , kommer bli så grymt snyggt när det är klart så förväntansfull , nu bara gjort fåglarna , mkt kvar ;) ,
 sen kväll blire nog film med lukas.

just ja , blir nog att flytta in i fredriks hus inom en snar framtid , jag & sandra ska hyra hans övervåning på huset där , kan ju inte bli bättre , hur centralt som helst , folk man verkligen trivs att bo med & sen inga grannar vägg i vägg , för fallet är ju så att från och med 2 månader så ha jag inte någonstans att bo , mamma har ju köpt lägenhet nere på stan , som är för liten för mig lillebror & hon så , hon börja ju spekulera i det när jagsa att det var bestämt att jag skulle flytta till motala , vilket så inte planerna vart , så fick lov att ha mig ett eget så det här är ju perfekt , fredrik sa att jag kunde flytta in redan måndag fast kanske blir lite för tidigt , hade gärna velat tagit det nu efter förmodligen min sista vända till norge , ska prata lite närmare med honom ikväll ska vi , sen beror på det mkt på sandra om hon anser sig ha råd eller inte. själv funkar det inte för mig , blir som en stor 2a iaf skitfin , ja håller tummarna nu för att jag ska få detta att gå runt.

igår så for jag & sandra runt lite på dagen på ärenden , sen köpte med oss mat hem & hade en filmdag/kväll kika på 3 filmer och myste ner oss bara , for och handla lite med brorsan , fick med oss hem lite glass då med fyskäms på oss , måste bli skärpning med det där , har ju lyckats lagt på mig något extra kilo igen som måste väck , dags att bort med skräpmat & röra på sig mer, ja sen for sandra hem och jag kika på tv innan jag somna av.

helgen var riktigt lyckad faktist haft en underbar helg , fredag så frukost & kaffe hos jimmy , och så for vi på bolaget och sen hämta daniel , for vidare till färnäs där vi bänkade oss i solstolar och gjorde en eld och drack i det kanonfina vädret , sen begav vi oss av hem till mig och gjorde oss redo för kvällen , och jimmy kom och körde bort oss till ingemar , jocke hannes & fäättan där vi satt och förfesta , innan vi packa in  oss i bilen och begav oss av till rättvik för summer party dom hade anordnat där , sand på dansgolvet paraply drinkar & parasoll , träffa en massa trevligt folk , sen begav vi oss hemåt fick lift med lp , klockar & maria , gjorde ordning lite fyllekäk jag & sandra , sen hade ingemar blitt utelåst så han tog sina flip flop och traska bort till oss , sen däcka vi av allihopa ,

Lördagen , vakna upp halv sleeten , käka i mig lite chips som frukost och drog på mig skoterkläderna , så for vi bort till färnäs och fixa en skoter till sandra tanka , fyllde på olja mm sen begav vi oss tillslut av någon timma försent än vad planerna var tänkta jag ingemar & sandra mot draggen , var kanonväder och mycket snö , väl framme var det dags för finalerna i racen , baby kom 3a & adde 1:a 2an vet jag dock inte , mycket folk var det runt 300-400 skotrar hörde jag ,. var väl där och prata med folk man kände , så åkte vi även tips promenaden jag & sandra lyckades skrapa ihop8/10 rätt . det ni ;) var nära på att vinna pris men utslagsfrågan var inte våran grej haha . käka en hamburgare innan vi bestämde oss för att bege oss av hemåt , tog en finare led hem inte lika guppig som den förra , körde på rejält dyngsvettig när jag kom hem , kanonkul tur , LEK LEK :D , , väl hemma så åkte vi hem med skotrarna sen åkte vi bort mot mig , vart en litet avbrott på vägen då sofie var väldigt sladdsugen , och lite väl kaxig när det gällde hastigheten , så resulterade i att vi for runt något vart och sate oss lite fast på sidan av v'ägen , ingemar & jocke kom bort , och sen stanna även karsting & per-erik till coh drog upp oss med sin bil för putta var lönlöst , vä loss for vi hem vila lite sen gjorde oss iordning , rickhard kom bort sen drog vi till ingemar på förfest , dom andra skulle på tältet så jag drog till rick linda & granlund lira tv-spel och drack , sen tog vi taxi till raggarklubben där festen fortsatte riktigt trevligt att träffa alla gammla stjärnor . även hellström hade lyckats fått dit cabben hela vägen i helt behåll , haha många gammla minnen. kom väl hem på natten någon gång jag & sandra och gjorde lite mat sen däcka vi av :)

söndag. ingemar kom & körde oss till bilen ,  sen for vi och handla lite mat och åkte bort till tomas rickhard & mats , satt där och lira zombiespel med dom , borde sätta 20 års gräns på det där spelet jag & sandra skriker som småbarn , men kul är det , haha , framåt 6 tiden begav vi oss hem till mig och jag tog en dusch sen kika henrik hit och myste ner sig i soffan han med, sandra drack öl hon & vart full och så ville hon på parken så jag låna henriks bil och skjutsade henne sen hem och la mig och sov ,

kanontrevlig helg med massa intressanta händelser & trevlig folk :)

tatuerade mig gjorde jag även i torsdags , började med enbart fåglarna vart kanonsnygga ,
men fortsättning följer , kommer bilder så småningom,

har lddat upp lite bilder på BDB , har hur mycket som helst att ladda upp
ska ta en dusch och göra mig klar och se om jag hinner ladda upp några fler.
men nu ska jag börja med en ryk & en dusch
sen försöka få tag på dom i norge om när jag ska tillbaka dit.
suck ångest ångest.

fast saknar alla där i trysil rejält mkt ,
emmie ,emma , my , amanda , nathalie , maja , marika , ogge ,
johan , benji ,adam , linn , ellie , & ja alla helt enkelt ,
ska bli kul att se dom igen ,





vad var du ute efter ?


so long suckers
xoxo sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0