Fuck my Face ! öö Fuck your FACE..

haha intern skämt har gått hårt under helgen ,
haft en kanonhelg iaf mycket roliga händelser.
valborg börja med förfest hos ingemar med sandra jannice fäättan krille victor mm
sen begav jag mig upp till rick jones anton gomba & dom uppe på heden, tog oss sen
ner till saxviken för att spela brännboll och smälla raketer , när vi var nöjda där begav
vi oss till klubben och festen drog igång , apmkt folk och kanonbra band som spela
jag och petra intog även scenen och tog över mikrofon haha och jag även gittarren
"nej kan inte spela" men drog några accord och fick bra respons haha herregud
, ja man ska bjuda på sig själv , for sen och myste ner mig på morgonen full som ett vårdike.

fredag  vakna och konstatera att man forrtfarande var vid liv , for hem och duscha av mig lite
snabbt och satte sen igång for till sandra och dom la oss på gräsmattan sola och drack
bärs , hur härligt som helst nu när solen börjar kika fram , begav oss sen ner till mats daniel
bror och jacob där vi sprang runt på gården , och vart fullare och fullare åkte gfräsklippare mm
sen sluta kvällen uppe hos daniel med mer alkohol:)

Lördag ja även en dag till hade man överlevt bror skjutsa hem mig och hämta kläder
så for tillbaka till daniel och gjorde oss iordning för dagen sen vare bara att börja sätta
igång , for runt lite , ut till sollerön och hitta 2 svanar som var väldigt nyfikna , sen vare dags
att bege sig mot hillcrossen i gesunda , intog bänkar neranför backen och satt i solen
en massa människor och kika in racen och var fulla , helt underbart förutom en viss människa
som beter sig som en idiot , och bara skrek ut en massa skit.  efter det så for vi till vikarbyn
käka en pizza sen åter igen till daniel där vi satt hela natten kvällen och drack och hade det trevligt
hela ligan.  sen på natten när dom andra drog vidare till feffe på fest så tog jag och daniel
en natt promenad riktigt skönt sen vare godnatt .

gårdagen var man seg som en dåre men lyckades bege sit ut ur sängen så kom mats och
jacob och plocka upp oss och åkte hem till mats satt ute hela dagen och gjorde i stort sett
ingenting killarna meka väl för fullt i garaget, for upp till daniel kika på tv och slappa sen skjutsa
hem alla andra och for hem till bror en sväng och sen upp och satte på cops och somna ganska snabbt,
mysmys.

imorn ska jag åka och kolla på en lägenhet här i färnäs med
som jag eventuellt ska bosätta mig i , billig och bra i bäst byn ,
för har ju flyttat hem till pappa men tog 2 dagar sen var vi lika osams
som vanligt igen , han är bara rent ut sagt elak och vart för mkt bråk
redan , är helt enkelt så vi går inte ihop har aldrig gjort.
första gången jag fick höra ett förlåt nu iaf , men frågan är om han menar något bakom det?
jaja visar väl sig hur han kommer vara hädanefter.

idag endaast bara jobbat.
nej nu ska jag ta & bege mig in i dushen och sen se vad som händer jag & sandra
ska ut och hitt på nå sen ska hon på bio ska nog hitta på ngt med daniel :)

just fick jobbet på hemtjänsten med börjar vecka 30 grattis till mig.



 

bjuder på några bilder från helgen.

sådär fått telefon igen med så bara att höra av sig igen
gammla numret som alltid som gäller
0768236234





sweet as sugar! , me like.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0