// life is a rollercoster you just got to ride it.

jaha snart har man underhållt sig vid datorn & tv:n en dag till då :) fast faktist stoppat in lite disk i diskmaskinen
"men vet inte hur man startar den?" haha , sen målat naglarna lite , druckit en massa kaffe , försökt fått igång bilen men behöver starthjälp , tänkte  ta en tur på hojen men konstatera att jag är alldeles för lättviktare för att ens få igång den , fast var nog inte nog med envis heller för suget var inte sådär JÄTTE stort ner man vart dyngsur efter 5 min ute haha men ändå , sen babblat en del i telefon och sånt , nu äre inte långt kvar innan johnny dundrar in från jobbet heller , ska ta och dusha av mig lite innan och sen ska jag göra mat tills han kommer hem tänkte jag , blir kycklinggryta med röd paprika & ris , med sallad till MUMS , och det är så enkelt , med santa maria kryddmixerna som finns till kyckling , tycker jag ni borde testa  , fast andreas & engberg har fått mig sjukt sugen på pannkaka , kanske kan göra det imorn ? har inte ätit sen jag vet inte ens när ?:)
ja sen efter vi ätit ska vi fara in till stan ska följa johnny på hans karate träning och och sen hem så ska han fortsätta färgningen av mitt hår saknar redan mitt röda efter 2a dagen med tråkigt mörkbrunt... bbbboooring.

åhh mina knän börjar krångla igen som alltid direkt det börjar bli lite kallare ute riktigt mysko det där
sjuuukt ont göre kan inte ha dom i samma ställning alls länge innan jag får kämpa ut dom när jag ska resa på
mig eller liknande vill bara skrika ut varje gång.. och läkarna kan inte hitta nå fel säger att jag har dåligt med
muskler runt knäna men vart inte bättre när jag träna nästan bara värre vad jag kan minnas ?
ähh skitsamma får väl stå ut med det helt enkelt.

glömt kamera laddaren hemma och batteriet börjar ta slut , får ju mig att känna mig naken ,
jag vill ju vara papparazzi , förresten någon som vet någon bra sida man kan beställa
typ en "scrapbook" tänkte göra en från sommaren och en till mig & J....?

imorn ska vi inta IKEA med fun fun fun , gillar ikea hade gillat mer om jag hade haft
pengar dock suckalasuck...



(dagens middag)

ja nej nu ska jag ut & ryka min sista cigg och börja göra ngt här hemma!
// so long suckers xoxo sofie





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0