// life is a rollercoster you just got to ride it.

hemma igen , maten vart supergod tidigare idag johnny var helnöjd & jag med åt tills jag storkna , riktig mästerkock bara jag vill tror jag haha , roligare att laga mat till någon med :) . sen efteråt så kolla vi på that 70:s show och myste lite innan vi begav oss till nacka följde med på johnnys karate träning , damn han är madness  riktigt tufft att se , blir knäsvag hela tiden vad gäller honom slutar aldrig förvåna mig på positiva saker endast , sen for vi och handla en varsin stor latte & en brownie till mig " gud förlåt mig för jag syndar"
på vägen hem så kom johnny jackass fram och ryckte lite i spakar och gasa lite och snurra lite och hamna i dike
tråkigt nog ett djupt dike så där stod vi , försökte med vanliga bilar men alla linor & spännband vi försökte dra upp med gick av så , nu äre bärgare beställt johnny for nyss med enduron och skulle lägga ut nyckeln , stackars liten :/ , tråkigt tråkigt , men shit happens lr vad säger man , nu ska jag släppa lös han i mitt hår först sätta på mig den extremt heta hatten & göra slingor sen över med en knall röd , wild red head i like it more that way.

nu är mannen tillbaka , hej & hå

(bild från kamerorna i mora , det är vitt , längtar till söndag nästan så jag ska ta bilen hem endast för att sladda ... sandra snart så mkt snart )



paint ball i veckan någon sugen ?:)
// so long suckers xoxo sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0