// life is a rollercoster you just got to ride it.

godmorgon yxskaft , morgonen började med att johnny & fredrik kom hem och skulle göra frukost medans dom vänta på att stället där dom tog firmabilen igår skulle öppna så dom kunde ta sina jobb verktyg så hoppa upp ur sängen och bad johnny medans dra igång bessie , medans man ändå hade bil och så hemma , så tog en cigg sen for jag efter bort och  hämta mjölken som med var i firmabilen  så morgonkaffet kunde komma ner i strupen , inte så förtjust i kaffe utan mjölk alls faktist , åhh skönt att ut och trycka på gasen i mitt hoppande härke , älskar den bilen lika mkt som jag hatar den vissa dagar , men kommer nog aldrig ha hjärta att sälja den , högst till johnny för att kunna köpa ngt som är lite mera "åkvänligt" nu näre är vinter , sen har jag setat här hemma framför datorn bladdra i telefon med sandra ett bra tag , Hon gjorde allt för att jag skulle kunna komma hem idag , gunnar guitar vare va ? haha...ÅHH jag vill verkligen hem med , rock n roll är ju ngt som jag suktat efter länge och nu näre är så är man inte hemma , saknar allt hemma saknar mina vänner & stämmningen där , Theres no place lite home RIGHT? , det som är skrämmande hur man kan sakna det där lilla stället så mkt , men jag har allt jag behöver där , känns skönt att veta att dom saknar mig minst lika mkt , nedräkning bara 2 dagar kvar , men med det menas även 2 dagar kvar bara med J , vilket är minst lika tungt..

  ja nu tänkte jag iaf gå en sväng med med dammsugaren och slänga igång en tvättmaskin och sen duscha och sånt i väntan på postbilen som jag verkligen hoppas kommer med min sak :) .... sen invänta johnny skippar nog ikea idag för verkar bli besök härute utav fredrik och hans tjej , blir nog lite dricka och yra sen bowling på schemat tror jag dom planerat , kan ju bli kul . men inte lika kul som rock n roll hos nyström & sen trion på bowlingen...

känns som jag bara ger ger ger ibland men inte får lika mkt tillbaka....

bara 15 dagar kvar till kryssningen med fyfan nedräkning pågår , LÄNGTAR alltså hela havet gungar blire då , eller sjön ?  eller vad blir det haha ? , prata med andreas och peter om en kryssning med vårat gäng som vi ska kika upp med :) . skoj skoj...

nej ska ta & ut på en ryk och mer kaffe kaffe kaffe!efter mig oboygrogg slunkit ner ;) idag äre frrreedag...


( bilder från gårdagens nedkörning , vilket sluta med bilen på verkstan & bärgare suck ala suck)


// so long suckers xoxo sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0