// life is a rollercoster you just got to ride it.

färgade håret idag vart faktist helt oket bättre än innan , mkt färstarkt iaf , attityd i det hela , vart duktig och kratta hela johnnys gård och plocka lite gick lös i huset med min energi så den kom till användning och städa som en tok , tycker det är förbaskat kul att städa bara man kommer igång med lite musik :) " och hos någon annan än en själv" , sen kom J hem , bytte lite ord och for runt här hemma gjorde oss klara , sen for vi in till bowlingen , mötte upp fredik & cecilia , jätte trevligt vare hade riktigt kul , astrevliga prickar det där hoppas på fler gånger :)
vi tjejer var kick ass mot killarna haha , härligt ;) , sen for vi hem jag & J , kolla på tv , j somna snabbt sen packa jag och så la vi oss , somna en stund sen ringde telefonen var petra först bladdra med henne , sannah har ramlat och slagit i bakhuvudet sluta med ambulansfärd , petra och jag prata av oss för attvara lugna , sen ringde sandra & även peter så vart några cigg och telefon fast i örat men skönt att höra av dom , kunde ändå inte sova alldeles för mkt tankar kring alex & sanna , kan fortfarande inte sova väntar på samtal från petra så jag vet hure går för sanna ...

hmm vad äre för jävla spel & båg där hemma igentligen , vad vill ni få ut utav det ?
fattar inte riktigt , som att det vore världens hemlighet eller världens grej ,
har väl inte jag ngt alls med att göra ?

nej nu ska jag ta en cigg ringa petra igen och se faktist göra ett seriöst försök att sova någon timme.

imorn ska vi bege oss till larsin i sala och köra folkrace , fylla & biljard vare va ?:)
hehe skoj skoj..

// so long suckers xoxo sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0