// life is a rollercoster you just got to ride it.

tempura et nos illis - tiderna förändras och vi med dem.

godmooorning sunshine , galen är jag som är vaken nu , studsa upp med älsk när han for till jobbet i morse före kl 6 pigg som en lärka , vad fan ere för fel då igentligen? , för mkt energi i kroppen efter att göra ingenting på dagarna antar jag , nu dragit på scarface och tanken var att jag skulle somna om en stund till , får se om jag lyckas slita mig ifrån denna dator bara haha , ska väl ligga här i soffan en stund till sen in till stan och möta alexander som anländer från borlänge vid 12 skulle hit över dagen och ville träffas och ta en öl :) , och länge sen vi sågs så ska bli mycket trevligt , sen får vi se vad dagen bär av efter det.. johnny prata om någon båtmässa :)  meningen var ju att jag skulle umgås lite med jenny med , men hon hoppar på ett tidigt tåg till uppsala sen raka vägen hem så skippar det...


(alexander)



gårdagen vart jag genast på bättre humör direkt min diamant anlände , kom med kaffe & cigg det som hade fattas för att min huvud skulle fungera riktigt skulle jag tro , & så hade sötnöten även ringt anton och fösökt planera in besök , vilket var guld värt i mina ögon!  efter att allt var fel hela dagen så lyckas mitt charmtroll lösa det på i stort sett 5 min , inte alla om kan det... sen tog han en dusch och så for vi in till huddinge och kolla på en chev pickis åt larsing , taget vart det , for vidare in och åt på ett ställe som hette "texas burger" , asgoda hamburgare var det tog med kyckling file , smarresmaskens ,& en päroncider till , for runt och kika lite johnny visade vart han gått i skola mm , sen var tanken bio , men sofie börja babbla om bikbok så bestämde oss för att avsluta biotankarna och for till ett köpcenter istället och yra i affärer och drömde oss bort , och avsluta med en stor latte innan vi begav oss hemöver , älskling köpte en riktigt snygg rock därinne med ,allt klär en skönhet , men fan min man är fan snyggast på jorden , drop dead georgious! , lär fula ner han lite nästan rädd för att någon ska sno han jue ? , haha nejdå litar på honom totaly , , ja for hem stanna till vid maxi handla hårfärg , "mörkbrunt , slingor & sen en knallröd" så här ska det avanceras igen , less på mitt dassiga skatbo ,  väl hemma hade johnnys pappa anlänt och var sugen på kaffe så satt och babbla en massa tok och drack kaffe , och sen när han for drog johnny i en färg i mitt hår så nu äre mörkbrunt , får köra på det idag tills jag ska sätta johnny i arbete igen och avsluta det han påbörjat , kollade klart på " 17 again" medans det verka , och sen hoppa vi ner i sängen , johnny somna påp 2 röda medans jag låg vaken ett bra tag till , fattar nu varför , det var ju fullmåne , har alltid grymt svårt att sova då , så var inte så konstigt...

(älsk nöjd på texas burger!
du gör varje dag till en barnlek
jag älskar dig min tok.)








nej nu ska jag ta & gå ut på en cigg och frysa rumpen av mig igen ,
brr vad kallt det börjar bli ute , jag vill ha snöööö nu!

lite filmtips


//so long suckers xoxo sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0