// life is a rollercoster you just got to ride it.

Dagens mående: inte hunnit känt efter en , men känner mig ganska glad idag tror jag
Dagens borde: söka jobb , sola , & ut och röra på fläsket.
Dagens frisyr:  morgonruffs än så länge
Dagens klädsel:   mjukis & hood
Dagens planer:  duscha & gölra mig klar , sen hoppa på bussen in till stan och träffa alex , sen båtmässa med älsklingen och sen hem och fortsätta färga mitt hår.
Dagens vill ha:  ett jobb , skoooor, systemkamera ,skoterjacka , pengar , ny bil , mina vänner här hos mig & johnny såklart hemma. och så kan det fortsätta i all evighet..
Dagens längtan:  Johnny , Snööö , mina vänner.
Dagens fundering:  kommer det att gå bra här ?
Dagens beroende:  cigg , kaffe & johnny.
Dagens tråkigaste:  fattig på vännner & cash...

ge mig ge mig ge mig

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0