// life is a rollercoster you just got to ride it.

godmorgon , eller ja  godmorgon för andra gången , var upp i morse och bytte position från sängen till soffan efter johnny for till jobbet somnar bättre in igen till TV:N , Sen nyss storma han & fredrik in här och skrämde upp mig , för johnny ville sätta igång en telefon åt mig , eftersom min har kuka ur helt nu.. så att han får tag på mig & jag på han ifall att jag ska in till stan som var lite tanken ? , hmm men knappt någon lust med det känner jag , min kropp är helt off vart sen i söndags nu , tror det e den här jävla "piggsvinsinfluensan" lr vad fan den nu heter ;) ..

så idag ska johnny få ge sig an att färga mitt hår hade jag i planerna alldeles för risigt nu , fast får se om vi hinner för älsk ville gå på bio så tar det i första hand annars hinner vi färgning imorn.  så nu bara invänta älsk från jobbet igen ,  sjukt rastlös jag börjar bli på dagarna , hatar att inte jobba , men här vet jag inte ens vart jag ska börja söka jobben hittar inte vet inte vad som finns och ja ? vill iaf ha ute på värmdö inne i stanhelvetet är jag fan totaly lost alltså! och orkar inte åka med mitt härke och bussar suck!, jaja ska ringa snart på ett , - e mailen jag skicka ut har jag inte fått ett enda svar på . ähh vetifan får se hur detta slutar ,

nu ska jag nog ta & äta lite texmex till frukost jag & älsk gjorde igår kväll , först efter jobbet tog vi en tur med enduron i skogen , var riktigt kul fast hade vart roligare om jag vart pigg i kroppen orkade inte ens testa själv så , sen for vi hem och åkte och handla och hyrde film , massa knas :) och sen laga maten och myste ner oss i soffan , såg en super bra film "righteous Kill" med kungen själv al pacino ;) fast jag somna som vanligt typ haha , ja sen kröp vi ner i sängen och konstatera att klockan inte var mer än 8a haha herregud innan den tiden har jag inte lagt mig sen man var spädbarn lr ngt , lite dumt ja så lura av johnny lite massage sen kolla vi lite mer på tv innan vi somna i soffan sen istället :)

ändrat lite på min blogg , men går sisådär , fick nyss spunk och gav upp får se om jag orkar mer än annan dag ist.. // so long suckers ,
xoxo sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0