// Life is a rollercoaster , you just got to ride it.

godmorgon , goddag , godkväll hej svejs , tjenis penis , hallelåjah , hööj , shoobre , tjosan i trosan. och mer därtill

jaha hittat hem till lilla mora igen , helt död var jag i morse näre var dags att gå upp koma koma ut på perrongen sa hejdå till älsk , usch så tråkigt så vill göra det fort jämt , it sucks att åka ifrån någon man verkligen bara vill vara med dygnet runt , men men plus och minus finns ju med det , ju bättre sen närvi ses när man fått sakna varandra lite , och så får jag ju hem och träffa mina underbara vänner som jag lever för , dom är mitt allt.
och nu har johnny kommit in med storm han med , och tagit den största platsen.
tågresan gick fort hem tvärsomna och sov i 2 timmar , sen vakna jag och bladdra lite telefon och drack 2 stora kaffe ,  ochs en byte i borlänge bladdra med emelie halva vägen , mkt att skratta och disskutera den tjejen har mkt flyt och mkt intressanta händelser i livet haha , ja nästan som i hollywood alltså. eller njae nu vare till överdrigt men kom ihåg att jag sa "nästan" ,

väl hemma så traska ja hem till en rövarkula minst sagt och ungar i varje hörn av lägenheten , mamma har vart dum nog och lämnat lillebror hemma själv sen i torsdags och såg ut därefter , skällde lite om en städning och han börja faktist plocka lite , tkr mest synd om mamma och grannen under är ju inte glad alltså , blir ju bara pinsamt för henne.. jaja nog om det , dusha och gjorde mig klar drack en massa kaffe och sen kom harry potter och plocka upp mig hann inte kaffe på hells kitchen , to late var jag.. for bort till brorsan en sväng och hälsa på , men åkte lika snabbt ner på kaffestugan med janne , gomba & linda och dela på en godbit och drack en massa kaffe till och bladdra , sen fick jag snabba ryck samtal om jag ville följa till uppsala mitt i ruset svara jag ja och for bort men sen resulterade jag i att jag precis nyss några timmar tidigare kommit därifrån , så hoppa av hos nicken och emma och sa hej , sen gick upp till fred och lollo och drack kaffe umgicks med dom och spela guitar hero i timtal, fuck vad kul lär skaffa mig ett snarast igen själv efter som mitt vart jag ifråntagen ganska snabbt ... fyfyfy elakt...
 sen yra vi ner mot ica maxi och handla lite så kom lillebrors vänner och plocka mig , och for hem till fulla huset med folk , men var bara en stund nu for dom ut och for ist och var snälla mot mig & grannen som ska jobba imorn.:)

jo , fick ett mess tidigare idag om en överasskning som älskling hade till mig en annan hade typ räknat med att han fixat nya fjädrar till bilen lr att han fått ledigt fredagen och kom imorn ellerbara tidigare på fredag lr ngt och blitt överlycklig för en sån sak , och så fråga han istället om jag hade pass ?! , i ren chock svara jag snabbt JA , men sen Nej , och varför han undra , jo för hans tankar var att vi skulle åka till marocko tillsammans en vecka här nu snart ! lr vart vi hamnar, tappa andan gjorde ja och chock , ja chocken har inte släppt än " 3 timmar senare" , fuck alltså , vad säger man om en sån sak , kan ju inte säga annat än ja , men vad har jag gjort för att förtjäna denna karl är det enda jag frågar mig ,  alla säger att jag förtjänar det efter allt jag gåt igenom men fan jag kan fortfarande inte fatta högsta vinsten har jag fått , shiit vill inte vakna från detta , han är min dröm och värd all väntan. varenda sekund med honom är helt underbar , aldrig vart så lycklig i hela mitt liv tror jag.. nej jag har INTE det! jag är avundsjuk på mig själv , åh vad jag saknar honom just nu mitt yrväder.
nej hade kunnat skriva om han hela kvällen men skippar det nu. ska inte tjata ut och så kanske jag inte får ha han ifred om jag berättar mer , nu ska jag ta en cigg och en kopp te mot halsen min som är död , sen kommer nog becker och adde en sväng och säger hej sen äre sussa som gäller jobb imorgon
så uppe i varv så kommer inte kunna somna haha en till grogg så kanske det går.



Min johnny , Rör du DÖR du!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0