// life is a rollercoster you just got to ride it.

I see my stars collide
Just dying in the night
It really serves me right, I guess...

MORA

men hallå hejsan igen , jaha tillbaka i sthlm igen kom hit i lördags
efter ett par dagar hemma i mora , mysigt att vara hemma ett par dagar med tokarna , har inte gjort sådär allt för mkt , onsdagen så gick jag bort och väckte andreas och peter , satt där och yra och drack kaffe ett tag innan vi begav oss och hälsa på tomas en sväng och så for vi ut och snurra lite ,i grannbyarna sen hämta min bil och så for vi ner till gör det själv hallen på 0kq8 en sväng försökte fippla lite med att få in sterion i bilen " som någon pillat lite för mkt på" så fattades nu en kabel så ska göra det riktigt nu med ny kabelhärva och sockeritar... sen for vi upp till sanna & john och alla deras små husdjur , satt där och snacka och drack lite öl & okanagan , sen hem och gjorde ett till tappert försökt att se 3:ans "johan falk" film , dom är ju så bra , men somna efter ett tag as usual ,

sen vaknade upp som en ostkrok , och iväg till jobbet , var i grönsaker och dieten , trött som ett djur vart lite försent kvällen innan , men fick sluta tidigare sen då det inte fanns ngt att göra så for och sola och sen ner till brorsan , satt där ett tag och tog en öl så kom lite folk och hälsa på , sen kom jag på ideen med texmex kväll , så jag och grabbarna åkte och handla sen vart det en öl & texmex och sen somna jag som en sten till filmen.

fredag vare sen , var ledig trotsallt ändå fast jag trott jag skulle jobba , skönt anama , kollade på falk 3an & 4an , sen kom sandra och hämtade mig så for vi och sola en svängom , gött mos , sen hem och duscha och gjorde mig klar så kom andreas och plocka mig , var och hämta ut mitt bankomatkort äntligen och handla lite virke , sen hem till brorsan , handlade lite alkoholhaltiga drycker som anlände till mig , sen börja hiva hiva ,
inväntade samtal från gomba och jones som aldrig kom " lr jo väldigt sent" , så ist kom pontan , rickhard och niklas och hämta mig i celican , for dit drack och tokade sandra kom med , sen till nästa fest hons färnström för krång fyllde år , satt mest och yra med jerker prata tatueringar och jävlades med nå småtösar. heh sen gick jag vidare mot nästa kalajs , stopp vid lekparken och var som småbarn , sen hem till tomas , kom en del folk efter krogen som storma in , fest lite till och youtube videos , sen vart det avdäcking i soffan igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0