10 decmeber är jag med då?

suck jag är ju så dagvirrig nuförtiden har verkligen noll koll på om det skulle vara måndag eller fredag , eller vad det är för dautm och vecka , har blivit så efter jag jobbat helg hela tiden och dagarna bara sett likadana ut , var annat förut när man hade full koll och sucktade efter fre & LÖR , Men hata söndagar då hade man full koll...
hungrig är jag men inte sugen på någonting alls , och sen har vi inget hemma åt upp alla pålägg igår .. så min frukost hittils har bestått av kaffe kaffe kaffe & 2 cigg , får se om fantasin ökar under dagens gång och man får i sig något lite mera energi innerhållande foder ;)...
Fick en trevlig överraskning nyss iaf prova min jeans som jag inte kommit i sen i början av sommaren , och dom satt som ett smäck , hur härligt är inte det har nog faktist blivit smalare nu än innan jag vart gravid något kg iaf .:)

gårdagen så följde jag ju med johnny till jobbet med hela dagen som hans lilla bihang , var på en lyxvåning mitt inne på odenplan där dom renoverar hela lägenheten så johnny och petri drog allt nytt i badrummet , jag fattar verkligen nada av allt som en rörmockare har att göra , hur fan funkar allt , vart nog inte mera insatt efter gårdagen heller  , men var trevligt ändå ganska slappt jobb och galet mycket betalt skulle passa mig utmärkt och sen åka runt och dricka en jävla massa kaffe på alla hämtlager;) ,
skämde ut mig själv utan dess like med gick på något så dåligt som att hämta ett ögonmått ?! johnny bad mig att springa över till snickarna och be om det , så jag tänkte mig inte för utan gick till dom och fråga , men i samma veva som orden kom ut ur munnen och snickaren snabbt bemötte mig med världens hånflin ,så tänkte jag vafan ÖGONMÅTT ?! dumhuvud är man så johnny och petri fick sig ett gott skratt iaf , det fick jag väl bjuda på för den här gången då :)

var på sjukan mellan 10-12 med och prata med kuratorn om hur allt hade gått och så , sen fick det klart med att zackarias ska kremeras själv och sen får askan stå tills jag och johnny har bestämt oss vart vi vill sprida honom.
johnny säger jag får bestämma och göra det i mora om jag vill , men nu har vi inte bråttom iaf utan har ett tag på oss att komma överens för askan står kvar i 1 år , sen är det bara att vänta på obduktionssvaren som kan ta lång tid tydligen upp till 1 år att få svar på , irriterande man vill ju veta nu vad som var fel och som gjorde att det vart såhär innan man ger sig in på något nytt om man nu skulle vilja inom en snar framtid man vet ju aldrig .. jaja bara vänta ut det.

jaja .. var in på beyond retro igår med och kika medans johnny hade turen att få ett jobb precis bredvid ;)
tycker det är en sjuk häftig butik med gamla kläder från ALLA årtal , hittade mig ett par  nyav "VANS" där jag är
sneakers tokig kan aldrig få nog... så dom införhandla jag mig för 299:- helnöjd .. köpte nya kängor förra veckan med på uförsäljning tidigare pris 1399:- men jag fick dom för 549:- taget!  skor är något speciellt alltså MERA , fick sms nyss med om att min keps från hepcats kommit så ska hämta ut det idag om mitt konto tillåter annars får den vänta ett litet tag nere på posten :)




fredag idag vare ja , trevligt överaskande är att lite vänner är i stan , Anton prata jag med nyss han är här och jobbar över helgen så han skulle komma ut och hälsa på mig imorn kväll en svängom , sen emelie sitter på ett tåg ner nu så ska försöka träffa henne idag eller söndag tänkte jag beror på , för idag ska nog jag och älskling förhoppningsvis hämta en katt om någon vill svara där någon gång ringt hela morgonen , är en som vill skänka bort 2 små lurviga bebisar som blivit övergivna , annars hamnar dom på katthem .. så vill ha en av dom helst "alla" men det tog tillräckligt långt tid att övertala johnny om 1 nytt tillskott i familjen. så får nöja mig med det :)
så håller tummarna...


nej ska nog ta en svängom med dammsugaren och kolla i kylskåpet ännu en gång om något har blivit mera lockande nu än för 20 minuter sen...




hasta la vista
xoxo sofie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0