baby lets twist!

godmorgon , fan gör man uppe nu igentligen?  vart uppe i 1½ timme nu sen johnny for till jobbet klockan 6 .. kan inte sova efter han åker , det går helt enkelt inte blir så tomt och tyst gillar inte att vara ensam! skulle igentligen ha börjat jobba idag igen , men känner mig inte riktigt redo för det ännu eftersom jag bryter ihop titt som tätt och sen har jag inte släppt detta ännu , vill få klart allt med kuratorn i veckan och allt så det bara är avslutat så kan jag gå vidare helt sen..jag är ju sjukskriven så kan lika gärna utnyttja det tills jag känner mig redo.. fast ska tillbaka sen så fort som möjligt saknar mina arbetskamrater med jue.

mamma & lillebror har ju vart på besök med från fre-mån  , var på bio första kvällen på "duo date" länge sen jag skratta så mycket bästa filmen på länge , tommy skämdes över oss dom 3 musketörerna som låg dubbelvikta längst upp medans resten av biosalen satt tysta och vi skratta högt , men vafan har dom ingen humor ? haha . vi käka på texasburger med . sen for vi hem och kolla på en till film , lördagen så kom johnnys föräldrar och bröder ut så fika vi lite och sen for vi hela gänget och åt pizza , innan vi begav oss mot VH och hälsa på mikel och ingela ett par timmar .. så hem och myste ner oss igen.. hela söndagen spenderades inne i stan först ute på djurgården med tanken att gå på skansens julmarknad men vilket stängde kl 16 så vi sket i det och tog färjan in till gammla stan och gick på julmarknaden  där och sen ner i ett 1600 tals valv på en mysig fika ..

vart en kanontrevlig helg , skönt med folk runt omkring sig och tänka på annat . tiden gick lite för fort bara...

var in till alex förra veckan med och hälsa på och bokade en tatueringstid så den 15:e ska jag in , lite lång väntetid men dom har fullt upp nu med allt inför flytt av studion och så skulle jag gissa , äntligen dags för något nytt !

nej ska nog springa och köra en stor kopp te och slå igång en film och hoppas jag kan sova någon timme till...
så dagen springer iväg någon gång.


känns som allt raserar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0