lördag på jobbet :)

morgonen började inte bra , försov mig vilket man INTE får göra när man jobbar frukost , är ju bara jag som är inne och ska göra frukost till ett helt hotell , men som tur var började linda gör iordning tills jag kom , johnny min ängel ställde upp och gick ut och starta bilen medans jag klädde på mig och skjutsade mig in eftersom jag har blankslitet reservdäck på som kan bli punka på när som helst , han är guld värd min man , finns ingen som han! ställer upp i vått och torrt verkligen.. igår så jobba jag till kl 3 innan jag begav mig in till linda & fick en ansiktsbehandling härligt , och klara examen gjorde hon med så stort grattis till min älskade vän! <3 och en till grej , jag åker hem imorgon efter jobbet till mora för att bli hemma en hel VECKA , åker med anton och hans vän för dom är här nere & jobbar .. eftersom jag är ledig hela veckan och inte johnny så drar jag innan så jag hinner stressa runt ett par dagar träffa alla jag vill och umgås med all den tid jag har ... känns så superbra att ha en hel vecka hemma framför mig , wihooooo! nej ska ta och jobba vidare jag , ha en bra dag.. hasta la vista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0