love baby love




Vad heter ni?
Sofie Annelie Ingmarsson & Johnny Nils Gothard Stenberg
Hur träffades ni? i blombergs garage i motala , tog en utgång i markos looowlooow och bella....
Hur länge har ni varit tillsammans? Sen den 25 sep 2009
Är ni förlovade? Nope , väntar fortfarande på ett frieri ;)
Bor ni ihop? Ja det gör vi , skulle inte klara av att bo ifrån johnny.
Har ni barn? Nej tyvär , hade ett :(
Har båda körkort? Yes hur skulle det annars se ut med vårat gemensamma intresse BILAR och utan körkort? ILLA.
Isåfall, vem kör bäst? Ja fan jag såklart ! "en liten vit lögn" , johnny är tyvär bättre en jävel på att köra bil e han..:)
Kommer du ihåg er första kyss? den han tvingade på mig eller den riktiga , ja jag kommer ihåg båda :)
Vem sa "Jag älskar dig" först? var johnny , har svårt att säga just dom orden så tog lite tid.
Vem är äldst? Johnny gammelgubben :)

Vem fyller först på året?  JAG
Vem är längst? johnny , fast inte många centimeter längre inte :)
Vem sjunger bäst? haha. e nog johnny det.
Håller ni i handen på stan? ja, absolut!

Kände ni varann innan ni blev ihop? nej inget alls , gick sjukt fort i svängarna.
Har ni någon speciell låt?  nej? hmm  sheila kanske.
Har ni stora framtidsplaner? vi har nog grymt stora framtidsplaner , tyvär lite olika ibland. vart vi ska bo är ett dilemma:/
Har ni gråtit i varandras armar? Ja de har vi gjort..
Bästa presenten han/hon gett dig: enn natt på yasuragi , där jag nu senare jobbar! var grymt romantiskt.
Vem lagar bäst mat? HAHA jag , får johnny göra blire pulvermos och falukorv , JÄMT!
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? ligger under täcket i soffan och myser !:)
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Ja det försöker vi komma ihåg skulle jag tro,
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? ja , jag bodde i móra och han i sthlm , så 40 mil...
Blir ni lätt svartsjuk?k   JA svartsjuka är ett litet av problem. 
Brukar ni bråka?  ja tyvär , men så är det väl kan inte vara dans på rosor jämt , önskar man inte gjorde det dock.
Har du slagit till honom/henne någon gång? ja kan nog ha hänt.
Om du bara fick lova honom en sak, vad skulle du lova då? att jag älskar honom nu och föralltid och finns här.
Vad använder ni för preventivmedel? nada.
Brukar nån av er prata i sömnen? HAHA jodå , kan vara mkt underhållande ibland ;)
Hur långt skulle du kunna gå för honom/henne? Jag har ju redan gett upp allt som jag hade för honom och flyttat hit och gett ut mig helt till denna människa så har inte så mycket mera att ge ...
Hur skulle ditt liv se ut utan den du älskar? det finns inte för mig ?! , men förmodligen skulle jag ha levt som innan och vilket inte var ett bra sätt att leva , ett avslutat kapitel i mitt liv tack vare johnny och min familj...

Älskar du han?  dum fråga tänker jag ej svara på!

Älskar du han?  dum fråga tänker jag ej svara på!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0