måndag morgon

morning rockers & allt annat pack ! , sitter här och försöker få tiden att gå borde igentligen sova för är allmänt trött och seg efter ha jobbat frukost hela helgen , men ändå så kan jag inte sova vart vaken sen johnny for halv 6 imorse , kan inte slappna av på samma sätt utan han bredvid mig .. skulle igentligen ha vaknat upp i mora idag , men det vart ändringar eftersom jag skulle åka med anton hem efter dom sluta jobbet igår , men dom fick dåliga nyheter och fick lov att jobba kvar en dag till , plus en dag till med johnny minus en dag mindre med nära och kära , men inte ens en tanke på att hoppa på ett tåg eftersom SJ är inget att lita på i vintertid och eftersom det var snökaos igår orkade jag inte ens kolla upp om det gick något... åker väl vid 12-13 tiden idag hoppades dom på att dom skulle vara klara med jobbet och kommer ut och hämtar mig här ute i urskogen på värmdö...hoppas vi kommer hem i lagom tid iaf så man hinner med att göra något av den här dagen , ska träffa nääs och så åka förbi pappa och kolla på min & lillebrors nya skoter och kanske testa en svängom med lite tur och se hur den går , annars får vi ta det imorn ska försöka få ihop ett gäng och ut på en långtur någon dag med passa på medans det finns snö och man är hemma., skotersugen på en tok ... tänkte försöka hinna hem till fättan och john och få se deras nya hus som dom köpt och precis flyttat in i :) ja jag har en hel vecka på mig iaf hemma och hinna med det mesta... trist jag missar julfesten på jobbet , hade verkligen sett fram emot den , och dom på jobbet vart nog lite besvikna , men vi ska ju till london iaf så något kul har vi ju att se fram emot att göra hela galna gänget :) just alan jackson kommer till sverige i sommar tänkte ta & beställa biljetter måste bara gå och se det , jag är ju lite av en countryfantast! längtar till sommaren som en tok nu vill bara tiden ska springa iväg så vi kan börja plocka ihop darten , måste hitta en besiktningsmotor till den , sen i med elsystem , sen eventuellt ta ur sätet och bygga iordning som en liten säng där bak.. för mina och älskling´s stora planer ska gå igenom och vi drar oss genom europa och ner mot spanien i ett par veckor så fort allt är klart , ser fram emot det som en tok vill bara att det ska bli juni-juli så vi kan åka NU! men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge , men är mera alltid för länge tycker jag ! nej ska gå & ringa anton och dom och se hur det går och sen ta en dusch & få i sig lite frukost . hasta la vista.

Kommentarer
Postat av: Elin

Vaa!!! När kommer Alan jackson?? han måste jag bara se. :D

2010-12-29 @ 20:45:17
URL: http://elinhell.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0