wohoooo

yippie kayey motherfuckers! , Dags att införskaffa sig ett pass för en fin överaskning bjöd första dagen på jobbet mig på , vi ska åka till LONDON!!! , köket och servisen ska få åka nu i januari till london för att äta teppanyaki middag och roa oss lite och yasuragi bjuder på resan , jag är överlycklig eftersom mina utlandsresor är ju inte världens merit , finnlandskryssning , norge & jobbat , och sen tyskland och hämtat öl haha ?
im happy happy happy ... så antingen den 10e eller 17 jan åker vi , alltså snart mkt snart :)

precis landat hemma i soffan nu , var & sola en svängom efter jobbet ,känner mig som ett lik så blek man blir efter sommarbrännan försvunnit helt ,  i dont like it .. utnyttjat 40% rabatten och köpt mig en ansiktsrengöring från matis som skulle djuprengöra & återfukta och bra för min hud som har psoriasis så får hoppas den var värd pengarna ... inväntar johnny som sitter fast i dessa hemska köer , har redan bäddat iordning soffan med massa kuddar och täcken och tänt "julhojen" , idag äre bara mys i fokus...

gårdagen var vi döda i soffan hela dagen & gjorde absolut inte ett SMACK fram tills 5 på eftermiddagen då vi for ut till robin och ylva som bjöd på kycklinggryta och hade hyrt en film riktigt trevligt att komma iväg lite...

nej ska hoppa in i duschen jag och på med mysbrackorna ,

hasta la vista...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0