// ordning är för idioter , Vi genier behärskar även kaos

godmorgon alla glada & bittra där ute , 7 på morgonen är den och ändå är man uppe här kunde inte somna om efter jag var utoch flyttade på bilen när johnny åkte till jobbet , vart man pigg helt plötsligt , när man får sova går det aldrig och när man inte får , då jävlar är mna trött , undrar varför det alltid slår fel där på något sätt?

ja är väl bra att jag är uppe i tid iaf har slängt i jackan och täckbyxorna och lite sånt i tvätten har ju använt dom i stallet så vill ju inte stinka häst uppe i sälen , ska försöka få med mig allt nu alltid lyckas man glömma något , därför är jag expert på att packa för mkt istället då använder man inte ens en 3e del ändå men man vet ju att det finns iaf , haha ja spela roll åker ju bil upp så man behöver inte tänka på att man ska bära skiten iaf , snowboarden och skorna har jag redan slängt ut i bilen iaf så dom kan man ju inte missa nu... det bär väl av direkt johnny slutat jobbet han hoppades få sluta runt kl 1 så då äre inte långt kvar jag fick ju vara hemma idag ändå eftersom jag vart hemskickad igår för jag var sunken..
så efter jobbet då for jag till stallet eftersom jag skulle ta henne igår inte alltför pigg men överglad ändå , mockade och gjorde iodrning fodret och allt sånt först så jag hade det klart sen gick jag och leta på capella i hagen , stod och myste och gjorde henne iordning för en ritt , red iväg en sväng och kolla i områdena och skritta runt hitta en grusväg som jag tog och jobbade henne massa i trav kanonfint går hon , tog även några galoppsträckor , så avsluta vi med att jobba lite i volten galoppombyten och skänkelvikningar åt båda hållen , gick verkligen underbart bra , hade dock fel vantar hon ärmlite stark och hetsar på mkt & slänger med huvudet så behöver ett par med bättre fäste dom här slet hon ur mig på en gång , men har ju det hemma ska ju hämta mina ridgrejor i helgen med , ja sen packade jag hö , till morgondagen och kvällen och begav mig hemöver...


så myste vi ner oss i soffan med kaffe & muffins som min karl hade gjort klart tills jag kom hem så kika vi på walk the line och sjöng med i alla låtarna och var lika kära som vanligt , sen tog jag en dusch medans johnny gjorde iodrning mat spaggetti och köttfärssås , mm vi skämmer bort varandra hela tiden jag och min ostbåge , mätta och glada la vi oss i sängen och satte på scherlock holmes och ja vad den handlade om kommer jag inte riktigt ihåg lite distraherad av min älskling hela tiden , GOD i LOVE my man!


ja det var väl allt för idag då gott folk , nu ska jag börja plocka här hemma sen beger vi oss på en 4 dagars fylla , bräda , skoter , folk & festfylld helg iSÄÄÄÄLEN!'






so long suckers
xoxo sofie

Kommentarer
Postat av: Sofia

aww söt totto :)

2010-10-17 @ 18:03:35
URL: http://jitterbopbaby.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0