// ordning är för idioter , Vi genier behärskar även kaos


CAPELLA♥


jaha tisdag redan idag fast ja bara tisdag morgon så länge ska snart bege mig till jobet tänkte skriva av mig lite skit första & främst , hoppas jag får en skön dag på jobbet idag med bara massa städ inte någon lust med 100 olika besök och åka runt runt , så tummarna hålls , efter jobbet blire direkt ut till stallet på en tidtur tänkte mocka och fica allt för kvällen före så ara att ställa in capellla när man kommer tillbaka , skulle haft en pannlampa känner jag om jag ska rida ut kommer nog inte se så mkt annars slutar ju så sent och blir så mörkt , ja får ta volten där nere annars och känna på henne lite mera och se vad hon går för och vilka muskler hon har och vad hon orkar :)
sen blire väl hem och försöka packa det mesta inför resan uppöver till vackradelen av vårat land imorgon 4 dagar runt hemmaplan ska bli helt underbart , fast mer än hälften som hyrt huset med oss känner jag faktist inte ens men är nog trevliga pricka skulle jag tro , ufo och wigert är ju med iaf och älskling.. inte unnit fuskträna något så talanglös får jag helt enekelt stå ut med att vara i backen och hoppas johnny har bra tålamod med mig och mitt humör när jag inte kan fast jag vill , oj oj jag kan vara en riktigt surkärring vill jag lova , kommer bli skitkul hoppas bara jag fått in pengarna idag nu annars äre ganska kört kan varken ta med skotrarna och tanka dom handla liftkort eller dunken jag har beställt , väntat hur länge som helst på dom där nu fan , ja annars får jag låna 2000 av någon för hem ska jag 4 agar äntligen LOVELY!

mitt simkort till telefonen har gått sönder ifall ni undrar varför det inte går att få tag i mig bara ringa på johnnys har beställt nytt simkort , och även nya körkortspapper måste ha ett nytt det andra ser man knappt det är jag och sen har det gått av , en hårddisk ska jag även hämta ut när jag kommer hem så jag kan få alla bilder sparade på en plats nu har jag det utspritt på 100 datorer vilket är lite halvdrygt.

HELGEN
var en riktigt sån där superbra helg faktist måste jag säga fredagen , så åkte vi först ut och gjorde ett svartjobb på lidingö som tog 5 min så fick vi oss 2 vinare,gött tanken var ju att vi skulle gå på bio , men ingen av oss var nog så sugen på det verkade det som ville ara hem och mysa med varandra så vart att köpa hem texmex grejer , chips , köpte 4 filmer och sen bara la tid på varandra helmysigt var det , sen lördagen vakna vi upp tidigt johnny gick ut och skotta uppfarten medans jag gjorde mig klar och ringde dom om capella om det vart någon provridning och det vart det så for ut dit till stallet , först red daniella fram henne såg skitbra ut, så testa jag och allt kändes lika bra underbar var hon med en massa krut i som jag tycker bara är superbra ska inte vara någon meshäst man ska ha lite att jobba med , så då var allt bestämt och vi var glada när vi for därifrån visa mig hur allt ligger och vad hon ska ha för foder och sånt... sen for vi ut till johnnys mamma & pappa och hämta darten för blomberg och sara var på gång ut och så handla vi även kött & massa gott till kvällen , parkerade upp dragstern upp för slänten och ställde resten vid vändplanen var fullt med åk här ute helt plötsligt... så börja vi dricka snacka skit och kolla på filmerna från sommaren kul att se att man var med på några stycker även på omslaget på en film. "nästan lite famous jag" haha lite iaf , så grillade vi i öppna spisen jag lyckades få iodning sån där superglad som man trodde bara fanns på film men icke sa nicke , sen tjocka vi in oss i bilen fulla och glada jag och sara agerade sterio med eddie medusa låtar och så for vi till alex och marko som skruvade på hojarna i garaget , var där och yrade några timmar lira lite biljard och vart fullare , så var tanken MOONSHINE , men prata med salle och camilla och där vare knökat så vi begav os ut på SS i södertälje , där vare mkt trevligt och massa gammla ansikten som var kul att träffa , hmm med ett riktigt äckel som betedde sig som en idiot , jag frågade om han hade en cigg till överst för såg han stod och rökte , då tröck han upp mig mot väggen och höll nästan som stryptag och sa "nej men jag ska knulla dig din jävla slyna eller något , " vilket gjorde mig jävligt less förstår marko och johnnys syn på raggare när dom bara ser såna där stockholmsdrägg oftast när dom är ibland "raggare" då är inte deras uppfattning så konstig , var nog lite överspelat från mig tog åt mig rejält hade jag aldrug gjort förut utan spottat han i ansiktet eller något , men hade redan fått ettsamtal i början av kvällen som gjort mig väldigt nedstämd , tror det satte sina spår. ja sen for vi och lämna marko i stan och begav oss hemöver , stanna på donken i nacka där jag nog vart ännu bittrarre jag ville ha cheese , kaffe & vanilj&blåbärspaj , men fick ett glas vatten & en äppelpaj , haha inte mkt bättre för mitt humör , äckelneger.
ja sen vart det hem & sova av iaf från mitt minnne :P

dagen efter vart bara slöfrukost & kaffe i soffan och mådde som vi förtjäna och lite filmer , satt i tankar om att hitta en bra backe att dra fram dragstern i och åka lite utan motorn bara för skoj , men lite för bekväma var ni nog så sara och blomman begav sig hemöver och vi for och handla ostbågar och mat och så fick jag testa darten lite GRRRYYMT kul med en maskin som svarar på gasen och mycket därtill fick ställa fast han och dra på lite ställ vart som ett barn på julafton haha vill bara bort med snön så man får känna på han riktigt ;)

ja grymt bra helg , lite besviken dock på 2 där hemma som iaf hade kunnat slagit en signal och säga att ni inte hade tänkt dyka upp istället för att ljjuga in i det sista.
är iiaf skitglad över besöken jag fått hittils och alla ifrån motala men inget från mora ganska konstigt , känns som man börjar fatta vilka en riktiga vänner är.... jaja och sen en förklaring och ett samtal efteråt hade funkat det med. but shit the same..

ska ta & åka till jobbet nu jag innan jag blir sen



so long suckers
xoxo sofie






.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0