// life is a rollercoster you just got to ride it.

jaha jaja sitter hemma iaf nu och njuter av min lediga dag , skönt&behövligt efter senast veckan..
vart in till orminge nyss en sväng med lönepapper till chefen , måste in till solna med till gammla jobbet
och ordna några dagar där med , vet inte riktigt när jag ska hinna med det faktist :/ ska kolla
om johnny bara kan svänga in där ,

jobbat hela helgen , sjukt långtråkigt mest setat still och inte haft ngt att göra ,men men
pengar blire väl tillslut någon gång , bara velat vart hemma & myst med min johnny igentligen jue.

veckan innan hände inte allt för mycket , jobb , mys , följde med johnny på ett jobb
i kalles &deras nya studio en dag , var ganska trevligt , fick ett skitgrymt halsband a
utav "rickhard" ? värt 1300:- vet inte ens om jag kommer våga använda det jue .

var ut till sandra en kväll med och tatuerade lite och umgicks resultatet vart en kanin:)



igår när jag kom hem så gjorde älsk kött & potatisgratäng till mig och så myste vi ner
oss under täcket  finns inget som klår det.:)

nej nu ska jag ta & springa ut på en cigg , och vika tvätt och invänta min kärlek tills han
kommer ifrån jobbet om en stund!
tänkte ta en bio ikväll mys mys

jag älskar dig johnny stenberg..



(gammal bild , när johnny överraska med kycklinggryta )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0