// life is a rollercoster you just got to ride it.

ja vart inte mkt skrivande i denna blogg på senaste , bara 2 alltför seriösa inlägg johnny tar upp hela min tid nu men ska bättre mig , men kan ju inte slita mig från skönheten hehe för kär för att det ska vara mänskligt tror jag:)

ja allt flyter på superbra i mitt liv nu faktist , flyttat ner mig helt nu hit till stockholm , vart idag och skrivit kontrakt för ett fast helttidsjobb i nacka inom hemtjänsten , vilket känns så jävla befriande äntligen kommer allt med pengar lösa sig och man kan börja bygga upp ngt riktigt här i livet , trivs super här ute på värmdö i lilla huset med johnny , supermysigt , hemlängtan finns ju alltid efter mina vänner & familj . men hemma så ofta det går :)
har med planer på att ta mc kort nu beställt körkortstillstånd nu ska bara springa in och göra ett syntest sen så äre bara att tuta och köra , får ju övninsköra med johnny med så kan ju inte bli bättre , planerna är på att åka på hojsemester ner till spanien i sommar , ser jag fram emot sjukt mycket! kommer nog bli bästa upplevelsen någonsin.

jul & nyår har passerat med , vilket spenderades i mora hemma med mina vänner & familj , fyllt med fest , skoteråkning , massa fikastunder på kaffestugan , mys , filmtittande och en tripp till norge och lite sådant , nykter på nyår med middag med Johnny , elin & hennes karl , med gott mat raketer och gott , sen en mysig stugkväll med uppe hos mamma & göran med tacos. :)

tiden gick alldeles för fort som vanligt.. dryga var att jag var så dålig väldigt mkt så ork fanns inte att göra så mkt under dom där 2 veckorna , eftersom nästan alla vet ändå så kan jag ju skriva det här så ni får alla rätta svar på snacken som går , var ju gravid och först chockerande , men sedan tyckte både ja & johnny det var jättekul och tanken var sen nästan klar att behålla det , men efter närmare genomgång så hade jag ätit mediciner mot min ledsjukdom som är extremt skadligt för fostret och festat på rejält så ville inte göra någon chansning ifall något skulle vara fel med barnet tyvär hade gått ganska långt till vecka 10 så större risk då med , coh åkte på en inflammation mot livmodern och så med .. så gemensamt beslut iaf , fick missfall sen 2 dagar innan aborten iaf så allt var nog inte helt hundra där inne , var riktigt tungt faktist.. men nu vet vi ju att vi funkar tillsammans ska dock vänta lite nu och bara njuta av varandra istället och ha kul ett tag och leva livet . sen ska johnny sälja huset här i vår och så ska vi skaffa något större tillsammans , planerna ligger på mora . så sen är absolut barn aktuellt direkt vi slagit oss till ro och vart lite oseriösa ett tag till och göra allt kul som livet har att erbjuda.


så där har ni lite av min senaste tid positivt & negativt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0