// life is a rollercoster you just got to ride it.




ganska skönt faktist , nu sen jag kom ner hit igen till sthlm har jag faktist inte längtat hem sådär mycket en enda gång riktigt :)

åkte tidigt ner i lördags , förbi eskilstuna och kolla in en dart 68 och köp vart det , mkt grym var ute och sladdade lite i snön , men lämna den kvar , åkte hem gjorde mig klar och så skjutsa älsklingen in mig till de bazer där det var "rocket room" massa rockabilly band från europa , var där med emanuel , sophia & maggan , hade grymt kul och drack en massa mojitos , hem tidigt johnny kom & hämta mig efter han vart ute och käka med sina grabbar..

söndagen & måndag .låg jag bara hela dagen och sov i stort sett , förmodligen blodbrist som gjorde mig så trött..
sen tisdagen , vart det förmiddagen på sjukhuset och sen åkte vi och åt thaimat i gustafvsberg och sen köpte några filmer och åkte hem och myste ner oss till i soffan och kvällen gjorde vi kyckling sallad MUMS!

onsdagen for vi upp tidigt gjorde oss klara med humöret i topp åkte och låna en bilbärgare och iväg for vi mot eskilstuna , men efter ett par mil så börja ena bakdäcket vobla som fan , så bara vända , så hämta robin och ylva så skjutsa dom oss till eskilstuna , dit och skrev papper och betala bilen , sen pälsa på oss kläder och for hem som michelin gubbar jag och älskling - 20 minus , trimmad 440 big block , inge värmepaket , 33 tum höga mickey tomson däck , & blankis , och en ruta som isa igen som andas gjorde man så lite som möjligt , men supernöjda ändå var vi :) grym grym bil , för oss 2 som är väldigt glada i tryck när man stampar på gasen , blir nog skitkul i sommar :)



torsdag skotta snö tills jag vart dyngsvettig och plocka lite hemma och saknade älskling sjukt mycket , åkte och handlade mat sen och lite cider , vart sourcream & vitlöks lyftpotatis & kycklingfile , med sallad och tzatsiki och massa ljus , kärlek kärlek kärlek i luften som alltid...

fredag vare idag , vart & skrivit kontraktet till jobbet , kolla bil som det fattades 1 vinterdäck till , fastfryst handbroms & obes , men ska leta förbrillt imorn måste ha bil innan måndag bråttom bråttom haha :)
var och åt thaimat idag igen , förjävla gott äre alltså , sen hem till soffan och myste ner oss med chips & cider.

Ja imorn då jävlar eller ja idag äre nu eftersom jag vaknat vid 04.00 och kan inte sova , sjukt drygt ..
men men har såna nätter.. ja idag så kommer linda & rick ner , för linda flyttar ju ner hit äntligen , skönt att ha henne till hand som man kan umgås med sen nu , så dom ska nog komma ut hit ikväll och sen kommer även mattias & blomberg och hälsar på mig äntligen vännerna mina , så kul det ska bli och sen kommer nog marko och någon mer med så lite grillning , fest & spel i fokus :D


Jag faktist älskar mitt liv mer & mer för varje dag som går . och johnny är anledningen
han är mitt allt , går inte att förklara i ord vad han betyder för mig , han gör mig så
himla lycklig , jag ska leva livet ut med den människan något annat finns inte!

Johnny stenberg Jag älskar dig , tack du för att du förgyller varje sekund
med din närvaro , jag hoppas du vet hur underbar du är!
du är det enda som jag någonsin lyckats riktigt bra med här i livet.
du är det bästa som någonsin hänt mig!

for the world he is just one person , but to med he is the world!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0