heeesten



fick mig ett mms ifrån rickard precis
haglad med lite dalahumor
var hans anledning haha ett gott skratt
fick jag mig iaf :)


gjort ett ryck här hemma iaf och dammsugit sen städat i garderoberna  , hängt undan lite jackor , slängt lite skor som är alldeles för slitna och fula , ska avsluta med att ta hand om disken och ta mig en dusch...

tappa humöret lite , längtar tills i vår när vi ska göra klart här och sälja huset...
och köpa något tillsammans med johnny något som är alldeles bara vårt egna helt
från början  med förmodligen garage och kanske plats för häst.
något som man inte  bara flyttat in i , blir inte samma sak inget känns som mitt..
och sen vill jag inte bo i denna stad.

vad ska man äta idag då tro ? , pommefrites och hamburgare  eller potatis köttbullar och brunsås.. tror min karl får välja faktist , snart är han på ingång ÄNTLIGEN....

älskar min söthög mest av allt på denna jord.
avgudar dig johnny.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Re; Ja, det var riktigt läskigt ;/ Men så länge det inte händer så låter jag det vara.. Jag & läkare har inte för vana att förstå varandra ^

2010-11-22 @ 20:55:58
URL: http://kinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0