JIPPIE kayej , motherfucker!

hemma igen i vanliga ordningen , myskläder under täcket rakt ner i soffan ! , där jag trivs som bäst med casper precis bredvid mig och myser min gofis "katten" om ni undrar...  är världens storm här i stockholm vart hela dagen så vara ute har man noll lust med just nu , en sak som är säker .

dagen började lite sådär idag , toktrött när klockan ringde och snooza in i sista sekund innan jag orkade upp ur sängen men började iaf 9 idag , men var lite försenad redan så ut i 240:n som vägrade starta på typ 15 minuter innan jag tillslut fick igång den , men den bluddrade och ville knappt vara igång så vågade inte chansa på den idag , utan bestämde mig istället för att starta upp bessie som vi inte åkt mer än 500 meter sen vi bytt motor "
som inte gått på säkert 10 år innan"  , och som sen ser ut som världens pundar häck med alla möjliga delar och färger , dessutom , avställd , oförsäkrad , och obesiktad .. men vad ska man göra fick lov att ta mig till jobbet .
nervös bara över polisen .. men dit gick det kanon , haft en bra och lugn dag på jobbet , skjutsa patrik och andy till bussen efter med , tänkte att whiiie nu får man sladda lite när snön kommit lite på backen men  märkte att det ganska snabbt var rattglapp och rattstången gick att dra fram och tillbaka en dm , så lite nervös körde jag toklugnt hem för johnny har bara satt fast rattstången med bultband , alltså livsfarligt , och på vägen hem med så var det ett fordon som åkte bakom mig som blinka med blåljusen en bra bit , tänkte nu är det tvärkört , det är polisfanskapen , såg inte utan backspeglar och fullt med snö i bakrytan , tillslut så tuta dom och det var brandbilen , suck pust och stön , vilket lättnad . så denna gång gick det bra .. men ska nog se till att ställa på och försäkra den nu .... kanske inte har lika tur nästa gång , 

här har ni ekipaget för tillfället , under construction!




tomt det är direkt inte johnny är hemma , han har fått lov att jobba över idag fortfarande inte slutat nu och klockan är 18 , sen ska han sitta och åka från andra sidan stan och i köer så kan nog räkna med att han är nog inte hemma försen vid 20-21 , suckaladuck..  får fördriva tiden här som datannörd medans jag kan då eftersom han hatar när jag sitter vid datorn ... tryckt i mig alvedon och hoppas den verkar snart , har haft sån sjuk jävla huvudvärk , spänningshuvudvärk överallt , tror det är alla tankar som driver en till vansinne hela tiden  sen sov jag inte så bra inatt , rörde sig och högg i både mage och rygg hela tiden , väckte johnny 2 gånger och fråga om han kände något vilket han inte gjorde ... är säker nu att jag inte fantiserar iaf .. och börjar fundera om jag är på gång att få foglossningar att det är de som spänner i ryggslutet och värker hela tiden.  nu vill jag ärligt talat bara att det ska bli morgondagen så man kan börja få ett slut på det här nu , hur det än blir . för mitt psyke klarar inte av att bli påminnd dygnet runt om skatten där inne när man inte kan vara glad.

ska jobba kväll imorgon , och sen frukost så blir att sova över på yasuragi skulle jag tro , man får någon timmes extra sömn  iaf , sen efter jobbet ska jag in och möta linda och springa på stan  ,sen har  dom har öppnat en "onepiece jumpin suit affär" inne i stan nu , första i sverige  som vi måste kika in, så jag slipper beställa en , för jag bara måste ha en !! inte bara världens mysigaste , utan snygga med ! , kika in dom här .. http://www.onepiece.no/





nej har nog inget mer vettigt att säga just nu... en kopp te ska göras!

so long suckers.


Kommentarer
Postat av: Emelie

jag saknar dej också babe!!

Hoppas verkligen att det går bra för er i morgon!

ja, det är bara att vi planerar in med bettan när du är i mora så kan vi fota :D

skulle vara superduper kul !

PUSS

2010-11-23 @ 20:30:32
URL: http://beetlebat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0