learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow ..

Måndag och ledig från jobbet . jobbat frukost hela helgen , skönt att vara på jobbet för att tänka på annat för ett stund och så har jag ju turen att ha kanonbra arbetskamrater , trivs som fan på yasuragi så där har vi ju ett plus i vardagen...  till er som inte ved vad det är får ni kika in min arbetsplats här " http://www.yasuragi.se/ "  , ta med dig en kompis eller pojkvän och åk dit på ett besök är ett sånt fint spa och hotell  och slappna av lite, i love it!
heh lite reklam får man väl göra för sin arbetsplats ?..

nu sitter jag i mitt nattlinne , "som jag aldrig sover i , men springer runt i hemma" & mystofflorna med en kopp varm oboy och kollar på pistvakt faktist som drog igång här på canal+ .. alltid gillat pistvakt nog för att denna film suger , men finns inget annat att kolla på... fördrivere tid genom att googla tattueringsmotiv , finns alldeles för mycket jag vill göra och för lite pengar , men ska in till alex i veckan och boka en tid bestämt mig för att börja armen nu med en ratfink så blir denna , astuff  ratfink brädar mussepigg haha



kommer nog bli asgrymt i min mening iaf , hmm tro vad man ska hitta på nudå är ganska fast här ute just nu utan bil och pengar , lönen är grymt välkommen... jobbigt att vara hemma själv man tänker alldeles för mycket & och går och blir påminnd dygnet runt om det lilla livet där inne när magen fortfarande växer , och jag kan svära på att jag känner något som rör sig där inne , är väl nu man ska börja känna det , vilket inte gör det lättare .. jag kommer på mig själv hela tiden med att gå och fantisera om han där inne och vem han är och hur vi skulle kunna haft det och fortfarande med lite hopp att på onsdag när vi gör sista ultraljudet att allt ska vara bra igen.. risken är ju ytterst liten men den ger en lite gnutta av förväntningar emellanåt , innan det är sagt att det finns inget att göra  , slutgiltigt:( vill inte vill inte vill inte vill inte! 

vet inte alls hur jag kommer må efter ingreppet , aborten , förlossningen eller vad man nu ska jag säga
så kommer nog säga till på jobbet om en veckas sjukskrivningen efteråt , kan tänka mig jag är ganska förstörd.
bättre att vara hemma lite då istället för att komma tillbaka till jobbet för tidigt.
kanske åka hem och umgås med vännerna och familljen någon dag för att tänka på annat.
jag saknar dom just nu tokmycket , känner mig så fruktansvärt ensam här nere hela tiden.
vill ha dom i min närhet jämt , hoppas verkligen det blir så snart , för det tär på en.


nej tro om jag ska gå och städa och rensa garderoberna som ser ut som en krigszon
medans jag försöker få timmarna att gå tills johnny kommer hem..

hasta la vista!




Kommentarer
Postat av: Sanna

Jaa kom hem älskling ska vi pyssla om dig jue <3

2010-11-22 @ 13:44:24
Postat av: isa

förstår att de e jobbigt :( ta å kom hem till mora när allt är klart å du känner dig redo.. eller kom iväg å tänk på nå annat! kram

2010-11-22 @ 14:16:29
URL: http://isabellebruhn.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0