noo sleep.

kan inte sova , legat vaken nu sen johnny gick upp halv 6 imorse , vaknat flera gånger inatt , alldeles för nervös för att kunna sova... kommit säkert 1½ dm snö under natten och fortfarande storm ute , gissar det är kaos ute på vägarna en dag som denna vet hur det såg ut förra vintern , snö skapar kaos här i stockholm så blir att bege sig iväg i god tid idag så man inte blir försenad in till sös.. johnny kommer och hämta upp mig på henkan så slipper jag vägtullarna iaf och leta parkering där inne vilket brukar vara ett dilemma...

sitter och letar massa musik på youtube medans jag fördriver tiden , letat ett mp3 converter program som jag håller på och laddar hem och hoppas det ska funka , för tycker man nästan aldrig hittar musiken man vill ha på nerladnningsprogrammen som finns idag så tycker det funkar bättre med att ta låtarna man hittar från youtube och göra om dom från video till mp3  :) ,

sitter och kikar lite skotrar på blocket nu , skotersugen som en dåre , skulle haft en jag och johnny !, eftersom jag har en tillsammans med lillebror och om man vill ut och åka allihopa så går det ju inte för det är inte så kul att skjutsa , och jag har ju alltid chans att låna pappas , så skulle behövt oss en faktist , hitttar några till bra pris men bara i boden och happaranda så långt upp man kan komma . ja finns inga pengar till det exakt nu iaf men kika kan man ...

möggel? , jag och johnny satt och spekulera i det igår , för både jag och johnny har svårt att andas . johnny har det värre än mig klagat länge nu , sen har båda nästan konstant huvudvärk och är sjuka ofta .. och även att det kliar till och från på kroppen vilket allt är tecken på att det kan vara möggel i huset och johnny vet redan att det finns lite utav det ute vid taket , skulle igentligen tagit hit en och kollat det , för det kan ju vara livsfarligt att bo här då och även inte så kul om vi ska gå runt och vara dåliga ...
men då kommer ju det att stå i papprena sen när det är dags att sälja till våren , vilket inte är så bra ? kanske får härda ut helt enkelt...


nej tro om jag ska gå och göra lite mackor och varm oboy , medans jag kollar på vakna med the voice
och sen ska jag packa eftersom jag ska sno till mig ett hotellrum inatt på jobbet och sova över.:)


skriver väl sen om hur det går idag...

hasta la vista baby!


Kommentarer
Postat av: Lina Lindkvist

http://www.video2mp3.net/



Kasta programmet och kör på dedär istället ;)

2010-12-07 @ 14:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0